ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
▼
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Απριλίου
(21)
- Πανελλαδικό Δίκτυο Ανεξάρτητων Ενωτικών Κινήσεων Δ...
- Πρόταση στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας: “Καθυστέρηση υ...
- Αποκατάσταση της εργασιακής σταθερότητας στη Δημόσ...
- Στο δρόμο προς το 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
- Καταγγελία ΟΛΜΕ για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομ...
- Απεργιακή συγκέντρωση, 1η Μάη 2015
- Καταγγέλουν την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου οι ...
- Υποβολή αιτήσεων πιστοποίησης Β’ επιπέδου ΤΠΕ
- Αίτημα ΟΛΜΕ για συνάντηση με τον Υπουργό και τον α...
- Οι μαθητευμένοι μάγοι και η έλλειψη ιστορικής συνε...
- Η πρόταση (τροπολογία ν/σ) του Υπ. Παιδείας για τη...
- Πρόταση της ΕΛΜΕ προς το ΠΥΣΔΕ για τις ομάδες και ...
- Η θέση της ΟΛΜΕ σχετικά με το νομοσχέδιο του Υπ. Δ...
- Βιβλιο-πρόταση: «Η ανολοκλήρωτη επανάσταση του Ρήγ...
- Αντί άλλου σχολιασμού για την επιλογή των νέων Περ...
- Μνημόνιο - Αντιμνημόνιο: Η διαλεκτική της Αποικίας...
- Ευχές από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
- Προτάσεις της ΟΛΜΕ σχετικά με τις σχολικές εκδρομές
- Υλοποιούμε τη δέσμευσή μας για Διαφάνεια στις αποφ...
- Πρόσκληση για το 17ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ, Αθήνα 1/7 ...
- Κινητοποιήσεις ΑΔΕΔΥ για τη βιωσιμότητα του ΜΤΠΥ
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 16 Απριλίου 2015
Η πρόταση (τροπολογία ν/σ) του Υπ. Παιδείας για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι
εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία
και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας
(ΤΠΕ), επιπέδου 1.
Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων
θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική
συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η
γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να
βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).
Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε
δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές την
τελευταία πενταετία.
Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι
εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική
προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και
Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.
Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων
θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική
συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η
γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία
επιθυμούν να βάλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).
Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.
* Το πολυνομοσχέδιο θα συζητηθεί τις επόμενες δύο ημέρες στις
κοινοβουλευτικές ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ και στην συνέχεια θα
κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.