ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Μαΐου
(44)
- ΟΧΙ στο ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ του Υπουργείου Παιδείας: Καμιά...
- Ο Αγώνας των Εκπαιδευτικών συνεχίζεται
- Ενημερωτικό Σημείωμα ΟΛΜΕ προς αιρετούς ΠΥΣΔΕ και...
- Καταργείται η συνδιδασκαλία στα τμήματα Project
- Με 12 ώρες τα νέα οργανικά κενά !!
- Εν αναμονή των μεταθέσεων: Μέχρι 30 Μαΐου 2013 τα ...
- Ενημερωτικό Σημείωμα Δράσεων από την ΟΛΜΕ προς ΕΛΜΕ
- Φωτογραφική Λέσχη Λιβαδειάς, έκθεση 25-30/5 (Νερόμ...
- Ετοιμάζουν εργασιακό μεσαίωνα στη Δημόσια Εκπαίδευση
- Χωρίς σχόλια
- Με αφορμή την Ημέρα μνήμης, 19η Μαΐου
- 19 ΜΑΪΟΥ, ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ
- Αποτελέσματα ψηφοφορίας Γ.Σ. Προέδρων ΕΛΜΕ (15.05....
- Αναστολή της απεργίας: 57 ΕΛΜΕ ψήφισαν λευκό για τ...
- Εκπομπή "Βήμα για όλους" στο STAR Κεντρικής Ελλάδα...
- Ενισχυμένο το πλαίσιο της ΟΛΜΕ στη Γ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Υπερψηφίζουμε την απεργιακή πρόταση του Δ.Σ. ΟΛΜΕ ...
- ΟΛΜΕ: Γνωμοδοτικό σημείωμα για το δικαίωμα συμμετο...
- Καταγγελία της ΟΛΜΕ για ΑΔΕΔΥ
- ΣτΕ: Απέρριψε το αίτημα της ΟΛΜΕ για προσωρινή ανα...
- ΟΛΜΕ: Δελτίο Τύπου για την αίτηση ακύρωσης και ανα...
- Στις 22:00 ο Αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Βαζού...
- Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας (14/5)
- ΟΛΜΕ: Ανοιχτό γράμμα προς τους μαθητές μας
- ΟΛΜΕ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ Τ...
- Τα ΦΕΚ της επίταξης των Εκπαιδευτικών Δ.Ε. - Στο "...
- Χωρίς σχόλιο ....
- Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Τρίτη 14/05/2013, ...
- ΟΛΜΕ: Καλούμε την Κυβέρνηση σε Δημόσια Διαπραγμάτευση
- ΟΛΜΕ: Μαζική συμμετοχή στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ την Τρίτ...
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
- ΑΔΕΔΥ: O αυταρχικός κατήφορος της Κυβέρνησης δεν έ...
- Το ερωτηματολόγιο για τους Δ.Υ. - Σχέδιο διαθεσιμό...
- Το επίμαχο σχέδιο Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέ...
- ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΤΟΠΙΚ...
- Εκπαιδευτικός .... απεργεί χωρίς να δημιουργεί προ...
- Καραολής και Δημητρίου, 10 Μαΐου
- Άποψη ζωής
- Ολοκληρωμένο πακέτο για τα συνταξιοδοτικά από το ΓΛΚ
- Την Πέμπτη 9/5 συνεδριάζει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
- Το οριακό ΝΑΙ της Κυπριακής Βουλής
- Έκθεση φωτογραφίας της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδει...
- Διευκρινιστικό σημείωμα ΟΛΜΕ για το 16ο Συνέδριο
- Ψηφίστηκε στη Βουλή το Πολυνομοσχέδιο
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 13 Μαΐου 2013
ΟΛΜΕ: Ανοιχτό γράμμα προς τους μαθητές μας
Φίλε μαθητή/ φίλη μαθήτρια,
Θα ήθελα να σου εξηγήσω για ποιους λόγους
αναγκαστήκαμε εμείς, οι καθηγητές σου, να ξεκινήσουμε αυτό τον δύσκολο
απεργιακό αγώνα. Αυτό βέβαια δεν είναι αρκετό. Θα ήθελα να μάθω κι εγώ
τη γνώμη σου, ιδίως αν είναι διαφορετική από τη δική μου. Σου ζητώ όμως
πρώτα να ξοδέψεις δυο λεπτά για να με ακούσεις.
Σε συναντώ καθημερινά στην τάξη,
ανταμώνουμε στους διαδρόμους και στις σκάλες, στη αυλή του σχολείου
μας. Με ενώνουν μαζί σου κοινές έγνοιες για το μάθημα της ημέρας, οι
χαρές και οι λύπες της σχολικής καθημερινότητας. Ακόμα κι αυτά που
κάποιες στιγμές φαίνεται να μας χωρίζουν συχνά γίνονται αφορμή για να
συνδεθούμε στενότερα.
Κάποιες φορές στο σχολείο κυριαρχεί η
ένταση, οι κραυγές δυναμώνουν, οι παλάμες σφίγγουν, το βλέμμα αγριεύει.
Θα έχει περάσει, ασφαλώς, από το νου σου ότι τις περισσότερες φορές
αυτές οι συγκρούσεις έχουν τη ρίζα τους έξω από το σχολείο, στο σπίτι,
στη γειτονιά, στην καθημερινή ζωή. Και υπάρχουν λόγοι γιʼ αυτό. Ιδίως
στις μέρες μας, η επιβίωση συχνά γίνεται ένας καθημερινός εφιάλτης.
Οι γονείς συζητούν ολοένα στο σπίτι για
νέες μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις, για μεγαλύτερη φτώχεια, για το
φόβο της απόλυσης. Οι μεγαλύτεροι φίλοι σου ομολογούν πόσο δύσκολο είναι
να βρεις μια όποια δουλειά, κι ας έχεις ένα σωρό πτυχία. Μόνη διέξοδο
βλέπουν στη μετανάστευση. Αλλά και συ ο ίδιος παρατηρείς το χαρτζιλίκι
σου να λιγοστεύει, το σπίτι σου μέρα τη μέρα να αδειάζει. Και την ίδια
ώρα οι υπουργοί μας κάνουν λόγο για νέες περικοπές και νέα μέτρα, που
σχεδιάζει να επιβάλει η τρόικα, ή για δημόσια περιουσία που πρέπει να
ξεπουληθεί.
Αυτά, φίλοι μαθητές, είναι προβλήματα που
κι εμείς οι καθηγητές σας αντιμετωπίζουμε, όπως όλοι οι εργαζόμενοι. Ο
μισθός μας μειώθηκε μέχρι το μισό, το διδακτικό μας ωράριο αυξήθηκε, οι
συνθήκες εργασίας χειροτέρεψαν, οι διορισμοί νέων εκπαιδευτικών
σταμάτησαν. Ταυτόχρονα, πολλά δημόσια σχολεία καταργούνται και
συγχωνεύονται, άλλα δεν έχουν θέρμανση, εξοπλισμό, αίθουσες και
εργαστήρια. Με τα τελευταία μέτρα που ψήφισε η κυβέρνηση, μπορούν να μας
ξεσπιτώνουν και να μας στέλνουν από τη μια άκρη της χώρας στην άλλη
οποτεδήποτε, χωρίς να νοιάζονται πώς θα τα βγάλουμε πέρα με τέτοιους
μισθούς. Μπορούν ακόμη να μας απολύουν με το παραμικρό.
Μετά από αυτά τα τελευταία μέτρα το ποτήρι
ξεχείλισε. Πήραμε την απόφαση πως πια δεν πάει άλλο. Το ξέρουμε πως δεν
είναι εύκολο να απεργούμε σε μέρες που κάποιοι από σας δίνουν κρίσιμες
εξετάσεις για το μέλλον τους. Όμως δεν διαλέξαμε εμείς αυτή την περίοδο
για να συγκρουστούμε, αλλά η κυβέρνηση, που προώθησε αυτά τα μέτρα. Ούτε
είναι εύκολο για μας σε τέτοιες συνθήκες να στερηθούμε το μισθό μιας
πολυήμερης απεργιακής περιόδου. Όμως, δυστυχώς, δεν έχουμε άλλη διέξοδο.
Στην τηλεόραση συχνά θα ακούς ότι τάχα η
απεργία μας έχει στο στόχο της εσένα. Αυτοί που τα λένε αυτά έχουν κάνει
ήδη την επιλογή τους. Πήγαν με εκείνους τους λίγους, που συνεχίζουν να
κερδίζουν ακόμα και σε αυτή τη δύσκολη περίοδο. Είναι αυτοί που
διαπομπεύουν τους γονείς σου και όλους τους εργαζόμενους σαν τους
τεμπέληδες της Ευρώπης. Μην επιτρέπεις σʼ αυτούς να μιλούν στο όνομά
σου. Μην τους αφήνεις να σε χρησιμοποιούν σαν όπλο ενάντια στο δίκαιο
αγώνα όλων μας για ένα καλύτερο μέλλον.
Σκέψου πως έχουμε ένα κοινό στόχο, που μας
φέρνει από την ίδια πλευρά. Θέλουμε να βάλουμε τέρμα σε αυτή την
πολιτική, που διαλύει τη χώρα, που καταστρέφει το παρόν και το μέλλον
μας. Έχουμε επιλέξει να σταθούμε από την πλευρά του δίκιου και της
αξιοπρέπειας. Και θα το κάνουμε, όσο περνάει από το χέρι μας.
Δεν είναι μια εύκολη επιλογή. Αλλά, πίστεψέ μας, δεν υπάρχει άλλη λύση.
Ο καθηγητής/η καθηγήτριά σου
Μάιος 2013
Για να κατεβάσετε το αρχείο πατήστε ΕΔΩ