ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Μαΐου
(44)
- ΟΧΙ στο ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ του Υπουργείου Παιδείας: Καμιά...
- Ο Αγώνας των Εκπαιδευτικών συνεχίζεται
- Ενημερωτικό Σημείωμα ΟΛΜΕ προς αιρετούς ΠΥΣΔΕ και...
- Καταργείται η συνδιδασκαλία στα τμήματα Project
- Με 12 ώρες τα νέα οργανικά κενά !!
- Εν αναμονή των μεταθέσεων: Μέχρι 30 Μαΐου 2013 τα ...
- Ενημερωτικό Σημείωμα Δράσεων από την ΟΛΜΕ προς ΕΛΜΕ
- Φωτογραφική Λέσχη Λιβαδειάς, έκθεση 25-30/5 (Νερόμ...
- Ετοιμάζουν εργασιακό μεσαίωνα στη Δημόσια Εκπαίδευση
- Χωρίς σχόλια
- Με αφορμή την Ημέρα μνήμης, 19η Μαΐου
- 19 ΜΑΪΟΥ, ΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΗΣ
- Αποτελέσματα ψηφοφορίας Γ.Σ. Προέδρων ΕΛΜΕ (15.05....
- Αναστολή της απεργίας: 57 ΕΛΜΕ ψήφισαν λευκό για τ...
- Εκπομπή "Βήμα για όλους" στο STAR Κεντρικής Ελλάδα...
- Ενισχυμένο το πλαίσιο της ΟΛΜΕ στη Γ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Υπερψηφίζουμε την απεργιακή πρόταση του Δ.Σ. ΟΛΜΕ ...
- ΟΛΜΕ: Γνωμοδοτικό σημείωμα για το δικαίωμα συμμετο...
- Καταγγελία της ΟΛΜΕ για ΑΔΕΔΥ
- ΣτΕ: Απέρριψε το αίτημα της ΟΛΜΕ για προσωρινή ανα...
- ΟΛΜΕ: Δελτίο Τύπου για την αίτηση ακύρωσης και ανα...
- Στις 22:00 ο Αντιπρόεδρος της ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Βαζού...
- Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας (14/5)
- ΟΛΜΕ: Ανοιχτό γράμμα προς τους μαθητές μας
- ΟΛΜΕ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ Τ...
- Τα ΦΕΚ της επίταξης των Εκπαιδευτικών Δ.Ε. - Στο "...
- Χωρίς σχόλιο ....
- Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Τρίτη 14/05/2013, ...
- ΟΛΜΕ: Καλούμε την Κυβέρνηση σε Δημόσια Διαπραγμάτευση
- ΟΛΜΕ: Μαζική συμμετοχή στις Γ.Σ. των ΕΛΜΕ την Τρίτ...
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΥ ΑΓΩΝΑ
- ΑΔΕΔΥ: O αυταρχικός κατήφορος της Κυβέρνησης δεν έ...
- Το ερωτηματολόγιο για τους Δ.Υ. - Σχέδιο διαθεσιμό...
- Το επίμαχο σχέδιο Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέ...
- ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΠΡΟΣ ΤΙΣ Γ.Σ. ΤΩΝ ΤΟΠΙΚ...
- Εκπαιδευτικός .... απεργεί χωρίς να δημιουργεί προ...
- Καραολής και Δημητρίου, 10 Μαΐου
- Άποψη ζωής
- Ολοκληρωμένο πακέτο για τα συνταξιοδοτικά από το ΓΛΚ
- Την Πέμπτη 9/5 συνεδριάζει το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ
- Το οριακό ΝΑΙ της Κυπριακής Βουλής
- Έκθεση φωτογραφίας της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδει...
- Διευκρινιστικό σημείωμα ΟΛΜΕ για το 16ο Συνέδριο
- Ψηφίστηκε στη Βουλή το Πολυνομοσχέδιο
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Παρασκευή 31 Μαΐου 2013
ΟΧΙ στο ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ του Υπουργείου Παιδείας: Καμιά κατάργηση οργανικής θέσης !!
Καμιά κατάργηση
οργανικής θέσης !!
ΟΧΙ στο ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ του Υπουργείου
Παιδείας:
«Για
κατάργηση οργανικών θέσεων στην Εκπαίδευση και διαθεσιμότητα 12.500 καθηγητών αναφέρουν
τα ΜΜΕ - παπαγαλάκια της Κυβέρνησης»
Καλούμε ΕΛΜΕ και αιρετούς να δώσουν μάχη νομιμότητας
στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο:
Το νέο Π.Δ. για τις αναγκαστικές μεταθέσεις
ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΧΟΥΝ
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ (ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ)
Το νέο Π.Δ. για τις αναγκαστικές
μεταθέσεις περιγράφει το πεδίο
εφαρμογής του, στο άρθρο 1, παρ.2:
«Οι
εκπαιδευτικοί …… πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν εφόσον, ύστερα από την εφαρμογή
των διατάξεων των παραγράφων 12 του άρθρου 15, 7
και 12 του άρθρου 14 του π.δ.
50/1996 (Α’ 45) καθώς και των δύο πρώτων εδαφίων της παραγράφου 14 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985
(Α’ 167), είναι
περισσότεροι από τις κατανεμημένες στην οικεία περιοχή οργανικές θέσεις του
κλάδου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και του κλάδου και της ειδικότητας στη
δευτεροβάθμια εκπαίδευση στους οποίους ανήκουν και παραμένουν ως υπεράριθμοι
στη διάθεση των περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων (Π.Υ.Σ.Π.Ε. – Π.Υ.Σ.Δ.Ε.), ανεξαρτήτως
αν έχουν τοποθετηθεί προσωρινά σε σχολική μονάδα» ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ (ΣΕ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ).
Η ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ενός οργανικά υπεράριθμου
εκπαιδευτικού ΔΕΝ ΧΑΝΕΤΑΙ
ΟΣΟ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ
Το άρθρο 14 (παρ.7) Π.Δ. 50/1996 αναφέρει ΡΗΤΑ για
τους οργανικά υπεράριθμους που δεν λύνουν την υπεραριθμία τους:
« … Οι
εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις
παραμένουν
στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες
για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα
με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. …..»
ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ «ΑΛΛΟΘΙ» ΣΕ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
– ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ
ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,
ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ