ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Μαρτίου
(37)
- Ανοικτή πρόσκληση για την εκδήλωση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙ...
- Από την Κυριακή 31 Μαρτίου ισχύει η θερινή ώρα
- Από την εφημερίδα ΝΕΑ ΤΗΣ ΒΟΙΩΤΙΑΣ (29/3)
- Πίνακες μορίων για οριστική τοποθέτηση - βελτίωση ...
- ΑΙΤΗΣΕΙΣ - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΚΠγ ΠΕΡΙΟ...
- ΟΛΜΕ: Πρόσκληση συμμετοχής σε κατασκηνώσεις για πα...
- Εκδήλωση για τη Μικρασιατική Καταστροφή στον Ορχομ...
- Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μο...
- Ενημερωτικό δελτίο
- Κάλεσμα ΑΔΕΔΥ για συγκέντρωση στο Σύνταγμα, Κυριακ...
- Αιτήσεις εκπαιδευτικών για την ενισχυτική διδασκαλ...
- Νέο φωτορεπορτάζ από την εκδήλωση της Ενωτικής Κίν...
- Εκδήλωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ (6/4): Οι επιπτώσεις των...
- Ο Θηβαίος ζωγράφος της Ελληνικής Επανάστασης του 1...
- Ελεύθερη είσοδος εκπαιδευτικών σε μουσεία και αρχα...
- Ολόκληρη η ομιλία - συζήτηση με το Γ. Καραμπελιά (...
- Ομιλία εκπροσώπου ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ σ. Βασίλη Σακκά...
- Από το ιστολόγιο Orchomenos-Press (21/3)
- Ο Θούριος του Ρήγα
- Βιβλιοπροτάσεις
- Η εγκύκλιος για τις μετατάξεις από Δ.Ε. σε Π.Ε. - ...
- Φωτο-ρεπορτάζ από την εκδήλωση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗ...
- To OXI της Κυπριακής Βουλής
- Ανοικτή πρόσκληση σε εκδήλωση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
- Πίνακας μορίων μεταθέσεων 2013 μετά από τις ενστάσεις
- Συνεδρίαση Δ.Σ. ΕΛΜΕ στο 4ο Γ/σιο Θήβας
- Ιστοριογραφία και Σχολική Εκπαίδευση, Εθνοκεντρισ...
- Φιλικός ποδοσφαιρικός αγώνας παλαιμάχων στη Θήβα γ...
- Εφαρμογή στοχοθεσίας για το 2013
- Ετοιμάζουν αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων;
- Εκδήλωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στη Λιβαδειά 20/3
- Ημερίδα ΣΕΚ Λιβαδειάς: Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τ...
- 3 Μαρτίου: ωδή στο Γρηγόρη Αυξεντίου
- Μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. σε Π.Ε.
- Σχολική βία και ασφαλής χρήση διαδικτύου
- Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
- ΑΛΛΑΓΗ ΧΩΡΟΥ θεατρικής παράστασης
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013
Ενημερωτικό δελτίο
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ
των εκπροσώπων της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
στο Δ.Σ. ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ
Βαζούρα Σπύρου & Δαμιανίδη Χρήστου
ΘΕΜΑ:
Ελεύθερη πρόσβαση των εκπαιδευτικών στα δημόσια
μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους από 21.03.2013
Επανέρχεται η ελεύθερη είσοδος των εκπαιδευτικών στα δημόσια
μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους, σύμφωνα με το ΦΕΚ 655 / τεύχος Β' /
21.03.2013.
Δικαίωμα ελεύθερης εισόδου
έχουν, πλέον, οι ακαδημαϊκοί και ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί λειτουργοί Α΄/θμιας, Β΄/θμιας
και Γ΄/θμιας Εκπαίδευσης.
Η θετική αυτή εξέλιξη
αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών των εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών φορέων
(ΟΛΜΕ, ΕΛΜΕ κ.α.) για την άρση της άδικης και αντι-εκπαιδευτικής απόφασης για κατάργηση
της δυνατότητας ελεύθερης εισόδου μας (ΦΕΚ 1945 / τεύχος Β΄ / 15.06.2012)
Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
πραγματοποίησε για το θέμα δημόσια παρέμβαση (Ιανουάριος 2013) τονίζοντας ότι η
δυνατότητα των εκπαιδευτικών να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στα μουσεία και στους
αρχαιολογικούς χώρους, ΔΕΝ αποτελεί ευνοϊκή μεταχείριση ή μια ειδική παροχή
προς έναν επαγγελματικό κλάδο ΑΛΛΑ βασική συμβολή της Πολιτείας στην
ενίσχυση της φυσιογνωμίας, του ρόλου και του έργου των εκπαιδευτικών.