ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
▼
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
-
▼
Ιανουαρίου
(34)
- ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Ψήφισμα και δράση για τη Μακεδονία
- Από την αντιπαιδαγωγική στη μη Παιδαγωγική!
- Το "Survivor" της Εκπαίδευσης !!
- Η μείωση του αφορολόγητου έρχεται ....
- Περιοδικό Άρδην / αφιέρωμα στο Μακεδονικό ζήτημα
- Επανεθνικοποίηση, προβοκάτσιες χρυσαυγιτών, ήττα τ...
- 3 xρόνια σκισμένα μνημόνια
- Ψήφισμα ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τη Μακεδονία
- Η άνοδος της γελοιότητας
- Απόλυτη η αναγκαιότητα του συνδικαλισμού
- Βράβευση 4ου Γυμνασίου Θήβας / Ευρωπαϊκή Εβδομάδα ...
- Επαναπροκήρυξη πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος ...
- Τα δίνουν όλα ... και συμφέρουν !!
- Η νέα διάταξη του πολυνομοσχεδίου για τις συγχωνεύ...
- Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ΕΛΜΕ ενάντια στα νέα μνημ...
- Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Η ώρα της αλήθειας: Τι αλλάζει και τι "κρύβει" η ν...
- Η μεγάλη οπισθοδρόμηση, άρθρο του Νίκου Τσούλια
- Δελτίο Τύπου ΑΔΕΔΥ - Στάση εργασίας
- Έκτακτη Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας (updated)
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για προσωρινή πλ...
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση ...
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την πλήρωση ...
- Αναθεώρηση του πίνακα παθήσεων για τις οποίες η δι...
- Μίκης Θεοδωράκης προς Κυβέρνηση: "Μείνετε πιστοί σ...
- Ο Αρκάς ... επιστρέφει
- Ένας δρόμος είναι η ζωή μας ...
- Το "τέλος των μνημονίων" έρχεται με ... 70 προαπαι...
- Ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για τα νέα μνημονιακά μέτρα τ...
- Δεν ξεχνάμε (1991 - 2018) ... Ο αγώνας συνεχίζεται !!
- H αποδόμηση της εθνικής ταυτότητας στο πλαίσιο της...
- Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ στην Αθήνα, 13/01/2018
- Επιστολή της ΟΛΜΕ προς τον Υπ. Παιδείας σχετικά με...
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2018
Η μεγάλη οπισθοδρόμηση, άρθρο του Νίκου Τσούλια
Γράφει ο Νίκος Τσούλιας, πρώην Πρόεδρος ΟΛΜΕ
30ωρη παραμονή των εκπαιδευτικών στο σχολείο: η μεγάλη οπισθοδρόμηση στο εργασιακό στάτους. Προσπαθούν να μετασχηματίσουν τον παιδαγωγικό και μορφωτικό ρόλο του εκπαιδευτικού!
Η πολιτική πρωτοβουλία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. να ανατρέψει το ωράριο εργασίας των εκπαιδευτικών, όπως ίσχυε εδώ και 32 χρόνια, είναι μια κίνηση βαθιά αντιεκπαιδευτική, που επιδιώκει να μετασχηματίσει ουσιαστικά τον παιδαγωγικό και μορφωτικό ρόλο του εκπαιδευτικού και του σχολείου σε μορφές αυστηρού διοικητικού ελέγχου και τυπικής υπαλληλοποίησης των εκπαιδευτικών. Και το θράσος του Υπουργού Παιδείας είναι ότι ονομάζει κάθε αντιεκπαιδευτική πρωτοβουλία του και ως «μεταρρύθμιση».
Συνεχίζει να εμπαίζει τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας – εκτός των άλλων – ότι δεν μπορούν να διαβάσουν και κυρίως να ερμηνεύσουν τι εννοεί η δική του νομοθετική ρύθμιση. Επιχειρεί με τον πιο προκλητικό τρόπο να υποτιμά ακόμα και τη νοημοσύνη τους, ωσάν να μην είναι οι εκπαιδευτικοί αυτοί που μαθαίνουν τους Έλληνες τη γλώσσα τους και το βαρύ φορτίο της! Και κάνουν λάθος όσοι εκπαιδευτικοί προσπαθούν να αναλύσουν τον κώδικα και τη σημασία των προτάσεων και των λέξεων του κ. Γαβρόγλου στο «πέμπτο δεκαδικό ψηφίο», αφού η απλή ανάγνωση αλλά και η στόχευση είναι απόλυτα γυμνές!
Η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση έχει διπλή στόχευση.
α) Να διαμορφώσει έναν τυποποιημένο και ελεγχόμενο ρόλο των εκπαιδευτικών, γιατί συνδέεται με τις πολιτικές της αυτονομίας των σχολικών μονάδων και της αυτοαξιολόγησης, που ήδη έχει συμφωνηθεί πολιτικά με την Τρόικα. Προφανώς έχει επιλεγεί η γνωστή κυνική μεθοδολογία της σαλαμοποίησης – για να μη φανεί εύκολα η μαύρη σκιά που φέρνει συνολικά - της νομοθέτησης και της εφαρμογής των αλληλοδιάδοχων μέτρων της. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι υπάρχουν στην 4η αξιολόγηση.
β) Να περιορίσει τον πολιτισμικό ρόλο του σχολείου και τις τόσες και τόσες δημιουργικές πρωτοβουλίες των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Γιατί μέχρι τώρα όλη αυτή η δημιουργικότητα των εκπαιδευτικών γινόταν είτε μετά το τέλος των μαθημάτων – μετά δηλαδή από το 30ωρο - είτε τα απογεύματα, και με τους εκπαιδευτικούς φυσικά να λειτουργούν με βάση το ωράριο που έχουν μέχρι σήμερα. Γίνεται φανερό ότι εξωθούνται θεσμικά (!) να αντιμετωπίσουν πλέον την κατάσταση με διαφορετικό τρόπο. Και πρέπει να δοθεί αγώνας για να μην εξελιχθούν τα πράγματα προς αυτή την κατεύθυνση, γιατί όλη αυτή η προσπάθεια των εκπαιδευτικών είναι προσωπική και συλλογική προσφορά για μια καλύτερη μόρφωση και παιδεία των μαθητών τους, είναι το «παιδαγωγικό κεκτημένο» τους και η ακτινοβολία τους που αφορούν την κοινωνία και σε καμιά περίπτωση το …μεταρρυθμιστή κ. Γαβρόγλου και τα μνημόνια!
Μετά απ’ αυτή τη ρύθμιση τίποτα δεν θα θυμίζει το χθες! Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. προσπαθεί να δημιουργήσει το μέλλον των εκπαιδευτικών με πολιτικές πρακτικές των πολύ παλιών δεκαετιών, να διαμορφώσει ένα σχήμα εκπαιδευτικού υπαλληλοποιημένου και υποταγμένου όπως ήταν μέχρι την δεκαετία του 1970. Είναι καθεστώς που δεν το γνωρίζουν οι γενιές των σημερινών ενεργών εκπαιδευτικών, το γνώρισαν μόνο ως μαθητές στους τότε εκπαιδευτικούς τους! Έτσι, μετά από τη μισθολογική και ασφαλιστική απόλυτη υποβάθμιση των εκπαιδευτικών από τα 4 απανωτά μνημόνια ο κύκλος της πλήρους απαξίωσης κλείνει με την υπονόμευση και στο εργασιακό στάτους των.
Παράλληλα και σαφώς συντονισμένα έρχεται και η αντιαπεργιακή ρύθμιση / ανατροπή του Ν. 1264/1982 για το μετασχηματισμό και της συνδικαλιστικής δράσης, των κοινωνικών οργανώσεων και του εκπαιδευτικού κινήματος – προς μεγάλη ικανοποίηση της Ν.Δ. που θα βρει στρωμένο το θεσμικό περιβάλλον για να συνεχίσει το δικό της νεοφιλελεύθερο πρόγραμμα στο αντίστοιχο σημερινό του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.
Η κυνικότητα της κυβερνητικής πολιτικής των ΣΥ.ΡΙΖ.Α. – ΑΝ.ΕΛ. δεν σταματά εδώ. Έχει αρχίσει να μιλάει για «έξοδο από τα μνημόνια» (!), την ίδια στιγμή που έχει πάρει μνημονιακά μέτρα που θα ξεδιπλώνονται και θα υλοποιούνται τουλάχιστον για τα 20 επόμενα χρόνια. Γνωρίσαμε τη βαρουφάκεια «δημιουργική ασάφεια» και κυρίως ζήσαμε τα οικονομικά της αποτελέσματα. Κάποιοι βιάστηκαν να πιστέψουν ότι αυτός ο δημαγωγικός εμπαιγμός έχει τελειώσει. Κάνουν λάθος. Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ομού και οι ΑΝ.ΕΛ. γεννήθηκαν και υπάρχουν μόνο χάρη στη δημαγωγία και στην εξαπάτηση. Και έτσι θα μείνουν μέχρι το τέλος τους…