ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
▼
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
-
▼
Φεβρουαρίου
(16)
- Ενημερωτική επίσκεψη Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Ο σχεδιασμός ακριβείας του Υπουργείου Παιδείας !!
- Νωρίτερα η καταβολή του α' δεκαπενθήμερου μισθοδοσ...
- Αίτημα από την ΟΛΜΕ για παράταση προθεσμίας υποβολ...
- Εγκύκλιος μεταθέσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος γ...
- 3ο/2017 Ενημερωτικό δελτίο από τη συνεδρίαση του Π...
- Συνδικαλιστική ανευθυνότητα ….
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ σχετικά με την κατάργηση των επανα...
- Παρέμβαση προέδρου ΕΛΜΕ Βοιωτίας για το νέο χαράτσ...
- Απίστευτο κι όμως αληθινό: Φόρος 29% στα έσοδα τω...
- Τα έσοδα των Σχολικών Επιτροπών φορολογούνται ως ε...
- 2ο/2017 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙ...
- 6 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1982: ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΟΔΙΑ !
- Διαμόρφωση θέσης- πρότασης για τον θεσμό της μαθητ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τη θεματική εβδομάδα στο Γυμνάσιο
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017
Ανακοίνωση ΟΛΜΕ σχετικά με την κατάργηση των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων
Όσοι από τους μαθητές που έδιναν «πανελλαδικές εξετάσεις» δεν κατάφερναν να συμμετάσχουν σε αυτές για λόγους υγείας η ανωτέρας βίας είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής, μέχρι και την χρονιά 2015-6, και σε «επαναληπτικές εξετάσεις».
Η κατάργηση αυτής της δυνατότητας από φέτος στερεί από τους μαθητές, που δεν συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για λόγους που δεν ευθύνονται οι ίδιοι, τη δυνατότητα να διαγωνισθούν .
Θεωρούμε απαράδεκτες τις δηλώσεις του Yπουργού Παιδείας στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της βουλής όπου είπε ότι: «οι επαναληπτικές εξετάσεις που από φέτος καταργούνται, ήταν από τις ορισμένες παθογένειες της κοινωνίας μας που πρέπει να τις βλέπουμε όλοι μαζί κατάματα. Σε ποιές παθογένειες αναφέρεται ο κ Υπουργός; Όπως επίσης εύλογα ερωτηματικά γεννούν οι δηλώσεις του «ότι υπήρχε μιας αυξημένη τάση λιποθυμιών και αρρώστιας στην διάρκεια των εισαγωγικών εξετάσεων»! απειλώντας επίσης ότι «δεν θα ήθελε να προκληθεί ώστε να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία αυτά»! Εάν όντως υπάρχουν τα στοιχεία αυτά, αναρωτιόμαστε γιατί εκπλήσσεται ο κ Υπουργός, όταν είναι γνωστό ότι πρόκειται για άκρως ανταγωνιστικές και ψυχοφθόρες εξετάσεις οι οποίες δίνονται μετά από πολύχρονη προετοιμασία και επίπονες προσπάθειες των υποψηφίων μαθητών;
Με βάση τις αρχές της ίσης μεταχείρισης αλλά και των ίσων ευκαιριών των μαθητών:
- Απαιτούμε την διατήρηση της διαδικασίας των «Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων», για καθαρά παιδαγωγικούς λόγους,
- Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να εντοπίσει τα προβλήματα που σχετίζονται με τον θεσμό των «Επαναληπτικών» και να προτείνει λύσεις σε παιδαγωγική κατεύθυνση,
- Να τεθούν οι αυστηροί αυτοί όροι για τη συμμετοχή στις «Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις», ώστε να μην γίνεται εκμετάλλευση ή κατάχρηση της δυνατότητας αυτής.
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ
Η κατάργηση αυτής της δυνατότητας από φέτος στερεί από τους μαθητές, που δεν συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για λόγους που δεν ευθύνονται οι ίδιοι, τη δυνατότητα να διαγωνισθούν .
Θεωρούμε απαράδεκτες τις δηλώσεις του Yπουργού Παιδείας στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της βουλής όπου είπε ότι: «οι επαναληπτικές εξετάσεις που από φέτος καταργούνται, ήταν από τις ορισμένες παθογένειες της κοινωνίας μας που πρέπει να τις βλέπουμε όλοι μαζί κατάματα. Σε ποιές παθογένειες αναφέρεται ο κ Υπουργός; Όπως επίσης εύλογα ερωτηματικά γεννούν οι δηλώσεις του «ότι υπήρχε μιας αυξημένη τάση λιποθυμιών και αρρώστιας στην διάρκεια των εισαγωγικών εξετάσεων»! απειλώντας επίσης ότι «δεν θα ήθελε να προκληθεί ώστε να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία αυτά»! Εάν όντως υπάρχουν τα στοιχεία αυτά, αναρωτιόμαστε γιατί εκπλήσσεται ο κ Υπουργός, όταν είναι γνωστό ότι πρόκειται για άκρως ανταγωνιστικές και ψυχοφθόρες εξετάσεις οι οποίες δίνονται μετά από πολύχρονη προετοιμασία και επίπονες προσπάθειες των υποψηφίων μαθητών;
Με βάση τις αρχές της ίσης μεταχείρισης αλλά και των ίσων ευκαιριών των μαθητών:
- Απαιτούμε την διατήρηση της διαδικασίας των «Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων», για καθαρά παιδαγωγικούς λόγους,
- Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να εντοπίσει τα προβλήματα που σχετίζονται με τον θεσμό των «Επαναληπτικών» και να προτείνει λύσεις σε παιδαγωγική κατεύθυνση,
- Να τεθούν οι αυστηροί αυτοί όροι για τη συμμετοχή στις «Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις», ώστε να μην γίνεται εκμετάλλευση ή κατάχρηση της δυνατότητας αυτής.
Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ