ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
▼
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
-
▼
Ιανουαρίου
(21)
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις θεματικές εβδο...
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις δημιουργικές ε...
- Σε ισχύ η νέα άδεια ασθένειας τέκνων και για τους ...
- Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων
- Ενημερωτική επίσκεψη Δ.Σ. ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Παράταση προθεσμίας επικαιροποίησης στοιχείων ενόψ...
- Ενημερωτικό για τη συγκρότηση του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ν....
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για μόνιμους διορισμού...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για την Εφαρμογή του Μεταλυκειακού...
- Η ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας καταδικάζει την επίθεση μελών τ...
- Ψήφισμα ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τη σχολική επιτροπή Β...
- 1ο/2017 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τις δημιουργικές εργασίες στο ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ για τις θεματικές εβδομάδες στο Γυ...
- Απόφαση αναπλήρωσης διδακτικών ωρών λόγω κατάληψης...
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Βοιωτίας για τις δηλώσεις της Δημά...
- Δηλώσεις Δημάρχου Λεβαδέων για την λειτουργία των ...
- ΚΥΑ καθορισμού θέσεων πρακτικής άσκησης μαθητείας ...
- Επίκαιρη αρθρογραφία
- ... το 2017 και το τούνελ ...
- Ανακοίνωση ΟΛΜΕ: Να ανασταλούν τώρα οι «φωτογραφικ...
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017
Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Ν. Βοιωτίας για τις δημιουργικές εργασίες στο Λύκειο
Με πρόσφατη εγκύκλιο του (220473/Δ2/23-12-2016) το Υπουργείο Παιδείας απέστειλε οδηγίες στα Λύκεια για την εκπόνηση Δημιουργικών Εργασιών για το σχολικό έτος 2016 – 2017 με βάση το Π.Δ. 46/2016 που αφορά την αξιολόγηση των μαθητών. Στις οδηγίες αυτές περιγράφονται ο σκοπός, η μορφή και τα θέματα που αφορούν τις Δημιουργικές Εργασίες, καθώς και η οργάνωση, η προετοιμασία τους και η αξιολόγηση τους.
Τίθεται ένα πολιτικό ζήτημα, που έχει εκπαιδευτικές επιπτώσεις. Δεν μπορούσε η ηγεσία του Υπουργείου να θέσει όλα τα ζητήματα των εκπαιδευτικών αλλαγών από την αρχή της χρονιάς και μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα; Δεν υπάρχει κάποιου είδους συνέχεια στην ασκούμενη κυβερνητική πολιτική σε σχέση με τον προηγούμενο Υπουργό της ίδιας κυβέρνησης; Και το πιο σημαντικό, μήπως η ηγεσία του Υπουργείου με τον τρόπο αυτό χρησιμοποιεί τους εκπαιδευτικούς ως απλούς εφαρμοστές των μονομερών επιλογών της;
Με βάση τα παραπάνω:
Ο παιδαγωγικός και επιστημονικός ρόλος του σχολείου και των εκπαιδευτικών ευτελίζεται όταν σε μεικτά τμήματα των 27 μαθητών μέσα σε δύο 7ωρα και αφού εξαιρεθούν οι διδάσκοντες στη Γ΄ Λυκείου και οι περιφερόμενοι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές θα ταξινομήσουν το υλικό, θα το επεξεργαστούν και τη δεύτερη μέρα θα το συνθέσουν και θα το παρουσιάσουν, χωρίς απαραίτητα ο εποπτεύων καθηγητής να είναι και ο επιβλέπων για το σύνολο του τμήματος.
Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, νέες αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.
Τίθεται ένα πολιτικό ζήτημα, που έχει εκπαιδευτικές επιπτώσεις. Δεν μπορούσε η ηγεσία του Υπουργείου να θέσει όλα τα ζητήματα των εκπαιδευτικών αλλαγών από την αρχή της χρονιάς και μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα; Δεν υπάρχει κάποιου είδους συνέχεια στην ασκούμενη κυβερνητική πολιτική σε σχέση με τον προηγούμενο Υπουργό της ίδιας κυβέρνησης; Και το πιο σημαντικό, μήπως η ηγεσία του Υπουργείου με τον τρόπο αυτό χρησιμοποιεί τους εκπαιδευτικούς ως απλούς εφαρμοστές των μονομερών επιλογών της;
Με βάση τα παραπάνω:
Ο παιδαγωγικός και επιστημονικός ρόλος του σχολείου και των εκπαιδευτικών ευτελίζεται όταν σε μεικτά τμήματα των 27 μαθητών μέσα σε δύο 7ωρα και αφού εξαιρεθούν οι διδάσκοντες στη Γ΄ Λυκείου και οι περιφερόμενοι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές θα ταξινομήσουν το υλικό, θα το επεξεργαστούν και τη δεύτερη μέρα θα το συνθέσουν και θα το παρουσιάσουν, χωρίς απαραίτητα ο εποπτεύων καθηγητής να είναι και ο επιβλέπων για το σύνολο του τμήματος.
Οι εκπαιδευτικοί επιβαρύνονται με πρόσθετα γραφειοκρατικά και διοικητικά καθήκοντα σε βάρος του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου τους, νέες αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα σε μία σχολική χρονιά που το μόνιμο και σταθερό προσωπικό μειώνεται και ένα μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών εργάζεται σε 2, 3 ή και περισσότερα σχολεία.
Η υποδομή των σχολείων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους διεργασίες. Σε ποιες βιβλιοθήκες, με ποια εποπτικά μέσα, σε ποια εργαστήρια και με ποια υλικοτεχνική υποδομή θα υλοποιηθούν οι συγκεκριμένες δράσεις;
Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.
Ζητούμε από το Υπουργείο
Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τις Ερευνητικές Εργασίες.
Η Θεματική Εβδομάδα στα Γυμνάσια, οι Δημιουργικές Εργασίες στα Λύκεια και οι επερχόμενες αλλαγές που προωθεί το ΙΕΠ, αποτελούν τμήματα των εκπαιδευτικών <<μεταρρυθμίσεων>>, έτσι όπως έχουν περιγραφεί από τα πορίσματα Γαβρόγλου-Λιάκου σε πλήρη αντιστοιχία με τις επιταγές του ΟΟΣΑ.
Ζητούμε από το Υπουργείο
Να ανακαλέσει την εγκύκλιο για τις Ερευνητικές Εργασίες.
Ο Πρόεδρος
Θειακούλης Παναγιώτης