ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
▼
2016
(262)
-
▼
Δεκεμβρίου
(20)
- Καλή Χρονιά !!
- Δικαιολογητικά για την έκδοση της κάρτας ελεύθερης...
- Μέχρι 20/1/2017 η ηλεκτρονική επικαιροποίηση του π...
- Χριστούγεννα στις φάτνες της εποχής μας !
- Ευχές !!
- Βιβλιοπροτάσεις / Εναλλακτικές Εκδόσεις
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Βοιωτίας για την αναγνώριση πλασμα...
- Χρήσιμα για αναγνώριση πλασματικών χρόνων
- Επείγουσα ανακοίνωση της ΟΛΜΕ σχετικά με τις αιτή...
- Ανακοίνωση ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ σχετικά με τη συγκρότη...
- Συγκρότηση ΔΣ ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Ομιλία Χρήστου Δαμιανίδη (Ενωτική Κίνηση) στη Γενι...
- Ευχαριστήριο μήνυμα
- ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΘΕΑΤΡΩΝ, ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙ...
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΛΜΕ - Απάντηση στον Περιφ. Δ/ντή Στερε...
- Προϋποθέσεις συνταξιοδότησης Δημοσίων Υπαλλήλων
- Online «κλείσιμο» ηλεκτρονικών ραντεβού στις μονάδ...
- Μετά το ΠΥΣΔΕ και στην ΕΛΜΕ Βοιωτίας - Πρώτη Δύναμ...
- Ψηφοδέλτιο ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ / Εκλογές ΕΛΜΕ 2016
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ 2016: ΣΤΗΡΙΖΩ ΑΞΙΕΣ - ΨΗΦΙΖΩ...
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
▼
Δεκεμβρίου
(20)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016
Ομιλία Χρήστου Δαμιανίδη (Ενωτική Κίνηση) στη Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας
Ομιλία Χρήστου Δαμιανίδη* (Ενωτική Κίνηση) στη Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ Βοιωτίας, Λιβαδειά 29/11/2016
Συνάδελφοι, μία από τις θέσεις μας είναι ότι η χώρα έχει μετατραπεί σε οικόπεδο προς πώληση, σε αποικία. Αυτό αντανακλάται και στην Παιδεία. Θεωρούμε λοιπόν αναγκαία και επιτακτική σήμερα την παρέμβασή μας ως συνδικαλιστικής παράταξης για 2 λόγους:
1. ο ένας είναι ενάντια σε μια καταστροφική κατά τη γνώμη μας κυβερνητική πολιτική, η οποία δεν συναντάει καμιά σχεδόν αντίσταση από τις συνδικαλιστικές παρατάξεις,
2. o άλλος είναι ο υπαρκτός πλέον κίνδυνος – για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας - να καλυφθεί το κενό εκπροσώπησης της αγάπης για την πατρίδα, της εθνικής συνείδησης, του πατριωτισμού, όπως θέλετε πείτε το, ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ αυτό το κενό από ακροδεξιά, ρατσιστικά, εθνικιστικά και μισαλλόδοξα στοιχεία που «πουλάνε πατρίδα» για να «πουλήσουν» την πατρίδα, όπως τόσες φορές στο πρόσφατο παρελθόν.
Απαραίτητη λοιπόν προϋπόθεση για την ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας της χώρας είναι ένας σύγχρονος και δημοκρατικός πατριωτισμός, πάει να πει αγάπη για τον τόπο,τον λαό και τον πολιτισμό του χωρίς συμπλέγματα, δογματικές εμμονές και προγονοπληξία. Αυτή είναι σήμερα η αναγκαία προϋπόθεση για την ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας της χώρας, που είναι το βασικό ζητούμενο σε μία χώρα αποικιοκρατούμενη.
Αυτή η ξεκάθαρη θέση, μας τοποθετεί ευθέως απέναντι στις απόψεις της κυβέρνησης και των διαφόρων υπουργών, υφυπουργών και συμβούλων που σήμερα κρατούν τις τύχες της παιδείας στην χώρα. Μας τοποθετεί ευθέως απέναντι και σε προηγούμενες κυβερνήσεις, σε πολιτικά κόμματα και σε όλους όσους αντί να καλλιεργούν την εθνική δημοκρατική συνείδηση, την αποδομούν και την εχθρεύονται. Και φυσικά δεν είναι ανεύθυνη και η πέραν του ΣΥΡΙΖΑ αριστερά η οποία στο μεγαλύτερο μέρος της με την λογική των «ανοιχτών συνόρων» συντάσσεται στην ουσία με το διεθνές κεφάλαιο καλλιεργώντας αυταπάτες ότι είναι δυνατόν σε μία χώρα όπως η Ελλάδα να υπάρξει μία ριζική αλλαγή, μία επανάσταση περιφρονώντας και συχνά πολεμώντας ανοιχτά την ελληνική παράδοση και την λαϊκή θρησκευτικότητα. Έτσι όμως εξυπηρετούνται απόλυτα οι επιδιώξεις του συστήματος γιατί αφενός εξασθενεί το αγωνιστικό φρόνημα του λαού και ειδικά της νεολαίας αφετέρου εκχωρείται η καλλιέργεια εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης στις πλέον μισαλλόδοξες και φασιστικές αντιλήψεις.
Η πάλη κατά του φασισμού και ο αγώνας για απελευθέρωση της χώρας, συνάδελφοι, ή θα έχουν πατριωτικό χαρακτήρα ή δεν θα υπάρξουν καθόλου. Διεκδικούμε επομένως μία παιδεία αντάξια του πολιτισμού που γέννησε αυτός ο τόπος και που παράλληλα θα καλλιεργεί τις αξίες και τα πρότυπα της αντιστασιακής μας παράδοσης.
Μια άλλη θέση ξεκάθαρη είναι ότι η Kίνησή μας αντιστέκεται στην «Εκπαίδευση της αμάθειας», όπως επιβάλλουν διεθνώς πλέον τα think tank της παγκοσμιοποίησης για το μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού και επιβάλλεται σταδιακά και στην δική μας χώρα με την υποβάθμιση των γνωστικών αντικειμένων, την ουσιαστική κατάργηση του ελέγχου της εμπέδωσης της γνώσης και εν τέλει με τον εργασιακό, μισθολογικό, υπηρεσιακό αλλά και παιδαγωγικό εξευτελισμό των εκπαιδευτικών.
Η υπερπαραγωγή «αριστούχων» αποφοίτων λυκείου βρίσκεται σε απόλυτη αναντιστοιχία με το χαμηλό επίπεδο γνώσεων των πρωτοετών φοιτητών στα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ ενώ η φετινή εισαγωγή φοιτητών στα Παιδαγωγικά Τμήματα με βαθμολογία κάτω από τη βάση αποκαλύπτει τη χρεοκοπία της κυρίαρχης πολιτικής στην Παιδεία τα τελευταία χρόνια, μια πολιτική που διατήρησε και επεξέτεινε με τις επιλογές της η σημερινή κυβέρνηση. Αν εφαρμοστούν και οι προτάσεις των επιτροπών Λιάκου και Κουζέλη με τις νεοφιλελεύθερες τεχνοκρατικές προτεραιότητες, τότε μιλάμε για το οριστικό τέλος του δημόσιου σχολείου ως θεσμού μετάδοσης γνώσεων και καλλιέργειας αξιών και προτύπων αντάξιων της Παιδείας αυτού του τόπου.
Προσπαθούμε λοιπόν συνάδελφοι και θα προσπαθήσουμε με ακόμη μεγαλύτερη ένταση ως παράταξη να εισαγάγουμε στον εκπαιδευτικό κόσμο, στους συναδέλφους, τις θέσεις αυτές, πιέζοντας τις συνδικαλιστικές ηγεσίες να συμπεριλάβουν επιτέλους και αυτά τα επείγοντα και κρίσιμα ζητήματα στην ατζέντα των διεκδικήσεων μαζί με τα ασφαλιστικά, εργασιακά και άλλα θεσμικά αιτήματα στα οποία ούτως ή άλλως όλες οι δυνάμεις συμφωνούν… διαφωνώντας απλώς για την τιμή των όπλων, αλλά και των… ψήφων.
Ένα σύντομο παράδειγμα και τελειώνω: οι μαθητές της Β΄ Λυκείου έχουν παρατήσει τα μαθήματά τους και ασχολούνται με τα μαθήματα του φροντιστηρίου, δηλαδή της επόμενης τάξης! Κι αυτό είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα της διάλυσης του Λυκείου. Και να πούμε εδώ ότι η "εκπαιδευτική αριστερά" μόνο που δεν πανηγύρισε με την επανακαθιέρωση της βάσης του 9,5 για την προαγωγή από τάξη σε τάξη και απόλυση στο Λύκειο, δηλαδή την ουσιαστική διάλυση του Λυκείου.
Ευχαριστώ!
*Χρήστος Δαμιανίδης, Αιρετός ΠΥΣΔΕ Βοιωτίας