ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
▼
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
-
▼
Μαΐου
(16)
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣ...
- ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. της ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ...
- Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας
- Ενημέρωση για όσους είναι ασφαλισμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ
- Ευχαριστήριο της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Ενημερωτικό δελτίο του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας εναντίον της κατάργησης ...
- Συλλαλητήριο ΑΔΕΔΥ στη Αθήνα - Κυριακή 22/5 ενάντι...
- Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας με αφορμή την ημέρα μνή...
- Ημέρα Εθνικής Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων τ...
- ΕΛΜΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ: Έκτακτη Γ.Σ. στις 19/5/2016
- ΟΛΜΕ: Ενημερωτικό σημείωμα προς τις ΕΛΜΕ για τη σύ...
- Το ΦΕΚ του πολυνομοσχεδίου για την παιδεία
- Δελτίο Τύπου - καταγγελία ΑΔΕΔΥ
- Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: Συμμετοχή στην ...
- 48ωρη Γενική Απεργία 6 & 7 Μαΐου 2016
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Σάββατο 21 Μαΐου 2016
Ψήφισμα της ΕΛΜΕ Βοιωτίας εναντίον της κατάργησης του 3ωρου από το υποχρεωτικό ωράριο των υπεύθυνων σχολικών εργαστηρίων
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Βοιωτίας εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του στην κατάργηση του τρίωρου από το υποχρεωτικό ωράριο των υπεύθυνων εργαστηρίων στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας. Η κατάργηση προκύπτει από σχετική τροπολογία σύμφωνα με την οποία, για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί υπεύθυνοι εργαστηρίων πληροφορικής και φυσικών επιστημών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν προβλέπεται μείωση διδακτικού ωραρίου.
Και ενώ στο Διεθνή χώρο τα εργαστήρια φυσικών επιστημών απαιτούν την παρουσία δύο εκπαιδευτικών την ώρα διεξαγωγής των πειραμάτων, την παρουσία παρασκευαστή και ολιγομελή τμήματα έτσι ώστε οι μαθητές να χωρίζονται σε μικρές ομάδες, στην πατρίδα μας υπονομεύεται η σύνδεση θεωρίας και πράξης με την υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων.
Όσον αφορά τα εργαστήρια πληροφορικής εκτός από τα σχετικά μαθήματα φιλοξενούν και πληθώρα άλλων μαθημάτων στα πλαίσια εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Είναι συνεπώς απαραίτητο να υπάρχει διαθέσιμος χρόνος και ευχέρεια για τη διατήρηση του εξοπλισμού από τον/την υπεύθυνο εργαστηρίου.
Η Πολιτεία στην προσπάθειά της να εξοικονομήσει εκπαιδευτικό προσωπικό αποδομεί συστηματικά και σταδιακά τη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση πόρων εις βάρος της ποιοτικής παροχής εκπαιδευτικού έργου.
Απαιτούμε να σταματήσει η πολιτική των περικοπών. Απαιτούμε την αύξηση των δαπανών στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Απαιτούμε την ανάκληση της άδικης, επιζήμιας και οπισθοδρομικής απόφασης του Υπουργείου Παιδείας και ζητούμε την νομοθέτηση διάθεσης της τρίωρης απασχόλησης των υπεύθυνων εργαστηρίων.
Και ενώ στο Διεθνή χώρο τα εργαστήρια φυσικών επιστημών απαιτούν την παρουσία δύο εκπαιδευτικών την ώρα διεξαγωγής των πειραμάτων, την παρουσία παρασκευαστή και ολιγομελή τμήματα έτσι ώστε οι μαθητές να χωρίζονται σε μικρές ομάδες, στην πατρίδα μας υπονομεύεται η σύνδεση θεωρίας και πράξης με την υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων.
Όσον αφορά τα εργαστήρια πληροφορικής εκτός από τα σχετικά μαθήματα φιλοξενούν και πληθώρα άλλων μαθημάτων στα πλαίσια εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων. Είναι συνεπώς απαραίτητο να υπάρχει διαθέσιμος χρόνος και ευχέρεια για τη διατήρηση του εξοπλισμού από τον/την υπεύθυνο εργαστηρίου.
Η Πολιτεία στην προσπάθειά της να εξοικονομήσει εκπαιδευτικό προσωπικό αποδομεί συστηματικά και σταδιακά τη δημόσια δευτεροβάθμια εκπαίδευση με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση πόρων εις βάρος της ποιοτικής παροχής εκπαιδευτικού έργου.
Απαιτούμε να σταματήσει η πολιτική των περικοπών. Απαιτούμε την αύξηση των δαπανών στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Απαιτούμε την ανάκληση της άδικης, επιζήμιας και οπισθοδρομικής απόφασης του Υπουργείου Παιδείας και ζητούμε την νομοθέτηση διάθεσης της τρίωρης απασχόλησης των υπεύθυνων εργαστηρίων.