ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Ιουνίου
(28)
- Επόμενη ενημέρωση ιστολογίου: Σεπτέμβριος 2014
- Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας !!
- Δελφοί, 4-6 Ιουλίου 2014: εκδηλώσεις για τα εκατό ...
- Βιβλιο-πρόταση: "Η ανολοκλήρωτη επανάσταση του Ρήγ...
- Πίνακας κενών - πλεονασμάτων ΔΔΕ Βοιωτίας σχολικού...
- ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚ...
- Μπορεί ο εθνομηδενισμός να είναι «αντισυστημικός»;
- Χρονοδιάγραμμα υπηρεσιακών μεταβολών εκπαιδευτικών...
- Πρόσκληση από το 2ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς
- Πρόσκληση από τη θεατρική ομάδα του 4ου Γυμνασίου ...
- Παράταση διδακτικού έτους στα Γενικά και Επαγγελμα...
- Νέα παρέμβαση του Βουλευτή Βοιωτίας Γιάννη Σταθά μ...
- Λήξη διδακτικού έτους 2013-2014 (ανάληψη υπηρεσίας...
- Τελικός πίνακας μορίων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Βοιωτ...
- Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αναπλήρωση κ...
- Τελικός πίνακας μορίων εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Βοιωτ...
- Διευκρινίσεις για τις αιτήσεις αποσπάσεων
- Αποσπάσεις ειδικής αγωγής (ανακοινοποίηση)
- Εγκύκλιοι αποσπάσεων 2014-2015
- ΨΗΦΙΣΜΑ ΠΑΜΒΟΙΩΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΦΟΡΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ Κ...
- Μόρια εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Βοιωτίας για οριστική ...
- Αποτελέσματα κλήρωσης για τη συμμετοχή σε κατασκην...
- Ανασχηματισμός .. !!
- Δίστομο, 70 χρόνια μετά
- Ερώτηση στη Βουλή για την υποβάθμιση των Νοσοκομεί...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων από Δ.Ε....
- ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ: Τελικές αιτήσεις συνταξιοδότησ...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Ενημερωτικές συναντήσεις για την αξ...
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014
Νέα παρέμβαση του Βουλευτή Βοιωτίας Γιάννη Σταθά με ερώτηση για τη σύσταση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Αθήνα, 23 Ιουνίου 2014
Ερώτηση
Προς τον κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Θέμα: Καθυστέρηση στη
σύσταση οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
που μετατάχθηκαν από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος
2013-2014
Με το ΦΕΚ 986/2013 τ.Γ΄ και τα συμπληρωματικά ή τροποποιητικά ΦΕΚ
1186/2013 τ.Γ΄, ΦΕΚ 175/2014 τ.Γ΄, ΦΕΚ 570/2014 τ.Γ΄, ΦΕΚ 714/2014 τ.Γ΄,
περισσότεροι από 3.500 εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων (καθηγητές πληροφορικής, ξένων
γλωσσών, φυσικής αγωγής, κ.α.) μετατάχθηκαν με αίτησή τους από τη Δευτεροβάθμια
Εκπαίδευση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση προκειμένου να διδάξουν στα 800 Ολοήμερα
Δημοτικά Σχολεία Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ) σε όλη
την επικράτεια. Ειδικότερα, στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας, οι
μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων θα καλύψουν τις διδακτικές ανάγκες 16
Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων ΕΑΕΠ.
Σχεδόν δέκα (10) μήνες μετά τη
μετάταξή τους, όμως, δεν έχουν συσταθεί, ακόμα, οι οργανικές θέσεις τους ανά
ειδικότητα και ανά σχολική μονάδα, όπως είχε δεσμευτεί δημόσια το Υπουργείο
Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ) από τον Αύγουστο του 2013 μεσούσης της
διαδικασίας υποβολής των σχετικών αιτήσεων μετάταξης των εκπαιδευτικών.
Η αδικαιολόγητη και πολύμηνη αυτή
καθυστέρηση του ΥΠΑΙΘ για τη σύσταση των οργανικών θέσεων των μεταταχθέντων
εκπαιδευτικών ειδικοτήτων δημιουργεί σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς και τις
οικογένειες τους εργασιακή ανασφάλεια και ομηρία, έλλειψη εμπιστοσύνης και κλίμα
αβεβαιότητας καθώς, επίσης, επιτείνει τα λειτουργικά προβλήματα των σχολικών
μονάδων για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2014-2015.
Με βάση τα ανωτέρω,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να
προβεί ώστε να υλοποιηθούν οι διατάξεις των ανωτέρω ΦΕΚ που έχουν υπογραφεί,
δηλαδή να συσταθούν οι ανωτέρω οργανικές θέσεις και να τοποθετηθούν οριστικά
στις σχολικές μονάδες οι μεταταχθέντες εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων;
Ο ερωτών βουλευτής
Σταθάς Γιάννης