ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(2)
- ► Ιανουαρίου (2)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
▼
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
-
▼
Απριλίου
(31)
- Ελλάδα 2014: σκηνές ντροπής σε μια Αποικία Χρέους
- Απεργιακή συγκέντρωση 1η Μάη 2014
- Αίτηση ακύρωσης και αναστολής της αυτοαξιολόγησης...
- Ίδρυση Δημόσιου Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτι...
- Ίδρυση Δημόσιας Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης Θ...
- Λαϊκή διεύρυνση ή εθνομηδενιστική περιχαράκωση
- Το ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ ή η επιτομή του εθνομ...
- Σε αναμονή σύστασης οργανικών θέσεων οι εκπαιδευτι...
- Δυσεφάρμοστη και αναποτελεσματική η δρομολογημένη ...
- Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση...
- Νέα ρύθμιση δανείων από το Ταμείο Παρακαταθηκών κα...
- Ευχές από την ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ Δ.Ε. Βοιωτίας
- Η ήττα της σοσιαλδημοκρατίας
- Σαν σήμερα ..
- Δράσεις ΟΛΜΕ
- Προκαλεί... και προτείνει άρση μονιμότητας στο Δημ...
- Στάσεις εργασίας 23,24,25/4
- Ανακοίνωση - καταγγελία ΟΛΜΕ
- Ανακοίνωση ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Σουηδία (2): Πείραμα με εφαρμογή 6 ωρών εργασίας μ...
- Σουηδία (1): H Κυβέρνηση σχεδιάζει να γίνουν δημόσ...
- Αναπλήρωση μαθημάτων λόγω καταλήψεων σε σχολικές μ...
- Απεργία ΑΔΕΔΥ, 9/4
- Άφιξη Σχολικών Συμβούλων - αξιολογητών στα σεμινάρ...
- Άφιξη Σχολικών Συμβούλων - αξιολογητών στα σεμινάρ...
- Πλησιάζει η ώρα της δικής τους αξιολόγησης ..
- Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επι...
- Νέες μετατάξεις εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις
- Η Εκπαίδευση στο απόσπασμα !!
- Εγκύκλιος παραιτήσεων εκπαιδευτικών - λύση υπαλληλ...
- Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου και άλλες διατάξεις
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 10 Απριλίου 2014
Σουηδία (1): H Κυβέρνηση σχεδιάζει να γίνουν δημόσια τα τρία ιδιωτικά σχολεία της χώρας
Να μετατρέψει και τα τρία εναπομείναντα ιδιωτικά σχολεία στη χώρα, σε δημόσια διεκδικεί η Κυβέρνηση της Σουηδίας. Παρουσιάζοντας τη σχετική πρόταση, ο Υπουργός Παιδείας Jan Björklund, δήλωσε στο δημόσιο ραδιόφωνο της χώρας "ότι είναι δύσκολο να υπερασπιστεί κανείς, ότι λίγα σχολεία θα πρέπει να λειτουργούν κάτω από τελείως διαφορετικούς όρους από όλα τα υπόλοιπα."
Η πρόταση της κυβέρνησης προβλέπει πάγωμα της κρατικής χρηματοδότησης που δινόταν μέχρι σήμερα για τα τρία σχολεία (Lundsberg, Sigtuna, Grennaskolan) με σκοπό να είναι ανοιχτά σε όλους ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Αντί των χρημάτων αυτών, θα λαμβάνουν μόνο ένα ποσό από τις περιφέρειες στις οποίες ανήκουν για κάθε μαθητή που φοιτά σε αυτά, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα και με τα υπόλοιπα δημόσια σχολεία.
Η πρόταση της κυβέρνησης προβλέπει πάγωμα της κρατικής χρηματοδότησης που δινόταν μέχρι σήμερα για τα τρία σχολεία (Lundsberg, Sigtuna, Grennaskolan) με σκοπό να είναι ανοιχτά σε όλους ανεξάρτητα από την οικονομική τους κατάσταση. Αντί των χρημάτων αυτών, θα λαμβάνουν μόνο ένα ποσό από τις περιφέρειες στις οποίες ανήκουν για κάθε μαθητή που φοιτά σε αυτά, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα και με τα υπόλοιπα δημόσια σχολεία.