ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
-
▼
Σεπτεμβρίου
(39)
- Προσωρινή αναστολή εκτέλεσης για 22 εκπαιδευτικούς...
- Επιμόρφωση δημοσίων υπαλλήλων...που εντάσσονται σε...
- Αποσπάσεις και ανακλήσεις αποσπάσεων εκπ/κών Δ.Ε. ...
- Τοποθέτηση Υποδιευθυντών/-τριών σε σχολικές μονάδε...
- Νέες επανατοποθετήσεις- Λύση υπεραριθμίας
- Επανατοποθετήσεις ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ09, ΠΕ10-Λύση υπε...
- Τοποθέτηση εκπαιδευτικών ειδικοτήτων Δ.Ε. που διατ...
- Τοποθέτηση μεταταχθέντων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων...
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: αναστολή απεργίας
- Πως κατανέμονται οι 1250 θέσεις στους καθηγητές πο...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ε...
- Στον "αέρα" οι τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά ;
- Ποσοστά συμμετοχής ΕΛΜΕ Βοιωτίας στην απεργία
- Πρόγραμμα δράσης ΕΛΜΕ Βοιωτίας
- Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά
- Αφίσα ΑΠΕΡΓΙΑΣ
- Βίντεο: Απεργώ γιατί…
- Διευκρίνιση σχετικά με το δικαίωμα συμμετοχής στην...
- Γράμμα της ΟΛΜΕ προς τους συναδέλφους – Είμαστε όλ...
- Κατάθεση αίτησης ακύρωσης από την ΟΛΜΕ εξ ονόματος...
- Ενημέρωση για την αίτηση ακύρωσης της διαπιστωτική...
- Λειτουργικά κενά - Υπεραριθμίες Ν. Βοιωτίας
- Εκπαιδευτικοί που πήραν απόσπαση στο Ν. Βοιωτίας
- Εκπαιδευτικοί Ν. Βοιωτίας που πήραν απόσπαση από Π...
- Προσλήψεις αναπληρωτών κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04.01
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ γ...
- Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, ΕΠ...
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. κατά προτεραιότητα α...
- Μετατάξεις εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε διοικητικές θέσει...
- Μετατάξεις Εκπαιδευτικών σε διοικητικές θέσεις σύμ...
- Δημόσια αγαθά σε μια Αποικία Χρέους
- Διευκρινίσεις επί των τοποθετήσεων των μεταταχθέντ...
- Υπουργείο Παιδείας: Συμπληρωματικές διευκρινίσεις ...
- Η νέα εκπροσώπηση της ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ στο Δ.Σ. τη...
- Πίνακας Εκπαιδευτικών που μετατάχθησαν στην Α/θμια...
- Πίνακας Εκπαιδευτικών Β/θμιας Βοιωτίας που μετατάχ...
- Ευχαριστήρια επιστολή Σπύρου Βαζούρα προς τους συν...
- Μετατάξεις Εκπαιδευτικων Δ.Ε. στην Π.Ε.
- Δελτίο τύπου ΕΛΜΕ Βοιωτίας - Γ.Σ. 5/9
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013
Δημόσια αγαθά σε μια Αποικία Χρέους
«Δημόσια
αγαθά σε μια Αποικία Χρέους»,
άρθρο των Σπύρου Βαζούρα και
Χρήστου Δαμιανίδη (αναδημοσίευση)
Κατά την ύστερη μεταπολιτευτική περίοδο η
μεταπρατική και παρασιτική ελίτ της χώρας (πολιτική, οικονομική επιχειρηματική
κ.α.), άλλοτε απροκάλυπτα και άλλοτε συγκαλυμμένα, ιδιοποιήθηκε το δημόσιο
πλούτο. Για την επίτευξη του στόχου αυτού εφαρμόστηκε μια στρατηγική διάχυσης
του καταναλωτικού - παρασιτικού προτύπου και μια στρατηγική εθνοαποδόμησης
σε όλες τις εκδοχές του δημόσιου βίου (πολιτική, παιδεία, γλώσσα, πολιτισμός,
ιστορία κ.α.) Συνέπεια και των δύο στρατηγικών αποτέλεσε η αποδυνάμωση και η απαξίωση
κάθε συλλογικότητας που θα μπορούσε να αντισταθεί (κόμματα, συνδικάτα κ.α.).
Σήμερα με τις μνημονιακές επιλογές δημιουργείται ένα
αποικιοποιημένο ελληνικό κρατίδιο σε υποχώρηση (δημογραφική, γεωπολιτική,
πολιτιστική) με μια κοινωνία που βουλιάζει μέσα στις ανισότητες. Η Πατρίδα μας
έχει μετατραπεί σε Αποικία Χρέους.
Το ρητορικό, μάλλον, ερώτημα: «Ποια η θέση
και η προτεραιότητα των δημόσιων αγαθών (υγεία, πρόνοια, παιδεία,
νερό, ενέργεια κ.α.) σε μια αποικία χρέους;» βρίσκει την άμεση
απάντησή του στο έργο που εξελίσσεται στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια: διάλυση
κοινωνικών δομών - υπηρεσιών του κράτους και ιδιωτικοποίηση των δημόσιων
αγαθών.
Το αποικιακό τοπίο συμπληρώνεται με την κατεδάφιση
της μισθωτής εργασίας, την επιβολή εργασιακού μεσαίωνα σε ιδιωτικό και δημόσιο
τομέα, το κυνήγι κεφαλών και τις απολύσεις, τους νεόπτωχους και τους άστεγους, την
ατομική και συλλογική κατάθλιψη, την έξαρση των αυτοκτονιών κ.α.
Για την αποτίναξη της αποικιακής εξάρτησης που έχει
επιβληθεί στη χώρα δεν αρκεί μια πολιτική αλλαγή ή μια εκλογική ανατροπή. Πολύ δε
περισσότερο, όταν εναλλακτική αντιμνημονιακή λύση δείχνει να αποτελεί ένας
πολιτικός χώρος που διατήρησε συστηματικά, κατά τον ύστερο μεταπολιτευτικό
κύκλο, το ρόλο του ιδεολογικού «Δούρειου Ίππου» της παγκοσμιοποίησης και της
εθνοαποδόμησης.
Σήμερα, απαιτείται η συγκρότηση ενός δημοκρατικού
πατριωτικού χώρου που θα υπερβαίνει τις παραπλανητικές διαιρέσεις και τα
ιδεοληπτικά στερεότυπα - ερείπια του μεταπολιτευτικού παρελθόντος. Αν κάτι
τέτοιο δεν επιτευχθεί, η χώρα στην επόμενη φάση θα βρεθεί μπροστά σε ένα
αμείλικτο ερώτημα για την ταυτότητα του επίδοξου αποικιοκράτη της, «Νέο-οθωμανισμός
ή Γερμανική Ευρώπη»;