ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2025
(1)
- ► Ιανουαρίου (1)
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
▼
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
-
▼
Ιουλίου
(11)
- Επόμενη ενημέρωση ιστολογίου: Σεπτέμβριος 2013
- ΟΛΜΕ: Στηρίξτε τον Αγώνα των Εκπαιδευτικών
- ΕΛΜΕ Βοιωτίας: Καμιά διαθεσιμότητα - απόλυση
- Προτάσεις και Αγώνας Διαρκείας
- "Από χώρα σε χώρο;"- άρθρο του Γ. Καραμπελιά
- Διαμαρτυρία ΕΛΜΕ Βοιωτίας, 9-10/7/2013
- Βιβλιοπροτάσεις
- Εκπροσώπηση της Ενωτικής Κίνησης Δ.Ε. Βοιωτίας στο...
- Η παρουσία της ΑΝΩΣΗΣ στο 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
- Τελικά αποτελέσματα εκλογών 16ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013
Προτάσεις και Αγώνας Διαρκείας
Η πρώτη πρόταση, άμεση και ξεκάθαρη,
μπροστά στην εξελισσόμενη διάλυση της
Δημόσιας Εκπαίδευσης:
Διεύρυνση του Ενιαίου Αναμορφωμένου Προγράμματος σε
όλα τα Δημοτικά σχολεία και λειτουργία Ολοήμερων Γυμνασίων – Λυκείων ωραρίου
8-4 με διπλό εργασιακό ωράριο 8-2 ή 10-4 που θα ενσωματώνει Ξενόγλωσση,
Πληροφορική, Καλλιτεχνική Εκπαίδευση, πιστοποιήσεις, Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη
και οργανωμένο σχολικό αθλητικό.
Αυτό το Δημόσιο Σχολείο αποτελεί τη βάση του
εκπαιδευτικού συστήματος στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αυτό το Δημόσιο Σχολείο απαιτεί η κοινωνία
που δοκιμάζεται και οι μορφωτικές ανάγκες
της λαϊκής οικογένειας.
Αυτό το Δημόσιο Σχολείο καθορίζει τη δημόσια
δωρεάν Παιδεία ως κοινωνικό αγαθό.
Αυτό το Δημόσιο Σχολείο διασφαλίζει χιλιάδες
θέσεις εργασίας εκπαιδευτικών λειτουργών.
Η δεύτερη πρόταση, επίσης, άμεση και
ξεκάθαρη, μπροστά στη διαφαινόμενη στρατηγική ήττα (διαθεσιμότητα – απολύσεις)
του κλάδου:
Καμιά
απόσπαση εκπαιδευτικού εκτός σχολικής τάξης (σε διοικητικές θέσεις Κ.Υ.
Υπουργείου Παιδείας, σε Δ/νσεις Εκπ/σης, σε φορείς και οργανισμούς κ.α). Οι
χιλιάδες διοικητικές θέσεις που την τελευταία 20ετία καλύπτονται κάθε χρόνο με
ετήσιες αποσπάσεις εκπαιδευτικών να καλυφθούν οριστικά και άμεσα με εθελοντική μετάταξη των -υπό διαθεσιμότητα- συναδέλφων. Για τους συναδέλφους ειδικοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να ενεργοποιηθεί άμεσα η
σχετική διαδικασία των μετατάξεων σε διδακτικές θέσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Κι ενώ η Πατρίδα έχει μετατραπεί με τις μνημονιακές
πολιτικές σε Αποικία Χρέους, σχεδόν εκατό χρόνια μετά την καθιέρωση της
μονιμότητας των Δημοσίων Υπαλλήλων από τον Ελευθέριο Βενιζέλο εμφανίζεται στο
προσκήνιο η απειλή των πρώτων απολύσεων μόνιμων πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων στην
Εκπαίδευση. Μπορούμε να την αποτρέψουμε με προτάσεις και Αγώνα Διαρκείας.
Έχουμε τη δύναμη να το πετύχουμε.
Βαζούρας Σπύρος, Δαμιανίδης Χρήστος
Βαζούρας Σπύρος, Δαμιανίδης Χρήστος
Δ.Σ.
ΕΛΜΕ Βοιωτίας