ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ενωτική Κίνηση, Σεπτέμβριος 2012

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ


ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ


ΓΙΑΤΙ λέμε ΟΧΙ κάμερες στις σχολικές αίθουσες

Αναζήτηση

Από το Blogger.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ


"Στέρεα Λόγια"

"Στέρεα Λόγια"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 26.11.2013 Συμμετέχει ο Χρ. Δαμιανίδης / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

"Βήμα για όλους"

"Βήμα για όλους"
STAR Κεντρικής Ελλάδας, 13.05.2013 Συμμετέχει ο Σπ. Βαζούρας / ΕΛΜΕ Βοιωτίας

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ

ΚΑΙΡΟΣ LIVE

ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας

ΠΑΣΚ Δ.Ε. Βοιωτίας
(προηγούμενο ιστολόγιο)
Σάββατο 21 Μαΐου 2022

Στηρίζουμε Αξίες - Ψηφίζουμε Αδέσμευτα - Ενωτική Κίνηση


Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

ΕΚΛΟΓΕΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ 25/5/2022

ΕΚΛΟΓΕΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΒΟΙΩΤΙΑΣ 25/5/2022
3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς   (9πμ - 6μμ)
Συνεδριακό Κέντρο Θήβας   (9πμ - 6μμ)
Γυμνάσιο Σχηματαρίου  (9πμ - 3μμ)


Ετήσια έκθεση μαθητικών έργων Ε.Κ. Λιβαδειάς, 23-27/5


 

Τρίτη 17 Μαΐου 2022

Η φλόγα της μνήμης - Λαμπαδηφορία, Λιβαδειά 18/5

Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

Κάλεσμα στην εθελοντική αιμοδοσία της ΕΛΜΕ Βοιωτίας 13.5.2022

 

Παρασκευή 6 Μαΐου 2022

Εθελοντική Αιμοδοσία ΕΛΜΕ Βοιωτίας


 

Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

Να είσαι φωνή, όχι αντίλαλος!


 

Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

Απόψεις: Μπρος στα like τι είναι η γνώση;

Μπρος στα like τι είναι η γνώση; 
Γράφει ο  Διονύσης Γ. Γράψας, ιστορικός, 
εργάζεται στην ιδιωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί πως δεν γνωρίζει που «πέφτει» γεωγραφικά ο τόπος καταγωγής του; Θα μπορούσε να ισχυριστεί σε ένα τηλεπαιχνίδι πως η Ναύπακτος είναι νησί; Και όλα αυτά ανερυθρίαστα; Δυστυχώς, στην Ελλάδα την εποχή της περίφημης «Τέταρτης Βιομηχανική Επανάστασης» όλα αυτά από μαθησιακής απόψεως, συνιστούν μια κανονικότητα.
Οπουδήποτε μπορεί να συναντήσει κανείς μαθητές από 15-18 ετών που μπορεί μεν να εντάσσονται με άνεση στην μεθοδολογία και την συνέπεια των απαιτήσεων του προγράμματος των Πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά στην ουσία να είναι απαίδευτοι. Εμποτισμένοι πλήρως από τις σύγχρονες μορφές αναλφαβητισμού: τον γλωσσικό, τον ιστορικό, τον μαθηματικό και τον γεωγραφικό. Θα μπορούσε να προσθέσει κανείς, στο παραπάνω σκεπτικό και τον ηλεκτρονικό, αναλφαβητισμό, αλλά η σύνδεση των νέων με την τεχνολογία και η ευκολία από μέρους τους χειρισμού κινητών και παιχνιδομηχανών, μετριάζει κάπως αυτή την αλγεινή εντύπωση. Η άποψη πως «οι Έλληνες μαθητές διαβάζουν πολύ αλλά ελάχιστα κατανοούν» είναι μια πικρή αλήθεια.