ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2024
ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΔΕ 2022
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΞΙΕΣ
Αναζήτηση
Από το Blogger.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
-
►
2024
(17)
- ► Φεβρουαρίου (3)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2023
(110)
- ► Δεκεμβρίου (4)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (14)
- ► Ιανουαρίου (8)
-
►
2022
(141)
- ► Δεκεμβρίου (13)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (12)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2021
(133)
- ► Δεκεμβρίου (8)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2020
(252)
- ► Δεκεμβρίου (17)
- ► Σεπτεμβρίου (22)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (20)
-
►
2019
(194)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (19)
- ► Φεβρουαρίου (21)
- ► Ιανουαρίου (18)
-
►
2018
(275)
- ► Δεκεμβρίου (26)
- ► Σεπτεμβρίου (40)
- ► Φεβρουαρίου (23)
- ► Ιανουαρίου (34)
-
►
2017
(237)
- ► Δεκεμβρίου (24)
- ► Σεπτεμβρίου (16)
- ► Φεβρουαρίου (16)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2016
(262)
- ► Δεκεμβρίου (20)
- ► Σεπτεμβρίου (21)
- ► Φεβρουαρίου (27)
- ► Ιανουαρίου (21)
-
►
2015
(255)
- ► Δεκεμβρίου (23)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (19)
- ► Ιανουαρίου (14)
-
►
2014
(288)
- ► Δεκεμβρίου (22)
- ► Σεπτεμβρίου (29)
- ► Φεβρουαρίου (22)
- ► Ιανουαρίου (17)
-
►
2013
(346)
- ► Δεκεμβρίου (25)
- ► Σεπτεμβρίου (39)
- ► Φεβρουαρίου (39)
- ► Ιανουαρίου (27)
-
►
2012
(51)
- ► Δεκεμβρίου (10)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
"Στέρεα Λόγια"
"Βήμα για όλους"
ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE
ΠΡΟΓΝΩΣΗ ΚΑΙΡΟΥ
Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016
“H μάχη στο Βαλτέτσι, η πρώτη σημαντική νίκη της Επανάστασης”
“H μάχη στο Βαλτέτσι,
η πρώτη σημαντική νίκη της Επανάστασης”
Το Βαλτέτσι είναι ένα μικρό χωριό σε υψόμετρο 1.000μ, 12χλμ νοτιοδυτικά της Τρίπολης. Τον Απρίλιο (24/4) και το Μάιο (12-13/5) του 1821 έγινε στο Βαλτέτσι μια διπλή μάχη, από τις κρισιμότερες μάχες της Ελληνικής Επανάστασης και έληξε με θριαμβευτική νίκη των “ατάκτων” ελληνικών δυνάμεων υπό τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.Η νίκη στο Βαλτέτσι συνέβαλε καθοριστικά στην πτώση της Τριπολιτσάς (23 Σεπτεμβρίου 1821), καθώς από τη μια πλευρά αναπτέρωσε το ηθικό των επαναστατών και από την άλλη προκάλεσε σοβαρές απώλειες στη τουρκική στρατιωτική δύναμη της Πελοποννήσου. Για τη σημασία και την αξία της μάχης αυτής στον Αγώνα, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης αναφέρει στα Απομνημονεύματά του, μεταξύ άλλων ότι η ημέρα αυτή πρέπει να καθαγιαστεί με νηστεία όλων και να εορτάζεται η επέτειός της εις “αιώνας αιώνων, έως ου στέκει το έθνος,διότι ήτο η ελευθερία της πατρίδος”.
Τρίτη 22 Μαρτίου 2016
Επετειακή εκδήλωση, Θήβα 23/3
Επετειακή εκδήλωση με αφορμή την 25η Μαρτίου θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016 και ώρα 7 μ.μ. στην αίθουσα “Αλέξανδρος Κοφίνης” του Συνεδριακού Κέντρου Θήβας.
Θέμα εκδήλωσης: “Το ανεκπλήρωτο της Μεγάλης Ιδέας και η δημιουργία του εθνικού κράτους” με ομιλητή τον κ. Σωτήριο Στεφανόπουλο, φιλόλογο και συγγραφέα.
Συνδιοργάνωση: Δήμος Θηβαίων και άλλοι τοπικοί φορείς.
Συνδιοργάνωση: Δήμος Θηβαίων και άλλοι τοπικοί φορείς.
Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016
Βίντεο #3 από την εσπερίδα διαλόγου για την παιδεία, 9/3/2016 (εισηγήσεις για την Β/θμια Εκπαίδευση)
Μπουλίος Αριστείδης, Διευθυντής 5ου Γυμνασίου Θήβας
Βαλλά - Ζαννιά Ελένη,
γονέας 4 παιδιών - μαθητών Α/θμιας, Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής
Καράλη Παρασκευή,
Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του ΓΕΛ Ορχομενού
Αντωνόπουλος Ηλίας, Φιλόλογος 2ου Γ/σιου Ορχομενού
Καραμάνης Δημήτριος, Φιλόλογος 1ου ΓΕΛ Λιβαδειάς
Ιωάννου Ιωάννης, Διευθυντής ΓΕΛ Θεσπιών
Ο Θηβαίος ζωγράφος Θεόδωρος Βρυζάκης και η Ελληνική Επανάσταση του 1821
Ο Θεόδωρος Βρυζάκης (Θήβα, 19 Οκτωβρίου 1814 – Μόναχο, 6 Δεκεμβρίου 1878) θεωρείται ο πρώτος Έλληνας ζωγράφος της «Σχολής του Μονάχου». Έζησε τα σκληρά χρόνια της Επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ελεύθερου ελληνικού κράτους. Ο πατέρας του, Πέτρος Βρυζάκης, απαγχονίστηκε από τους Τούρκους τον Μάιο του 1821.
Σε ηλικία 18 ετών -το 1832- πήγε στο Μόναχο της Βαυαρίας, όπου έζησε μέχρι τον θάνατό του. Στο Μόναχο άρχισε να ασχολείται με την ζωγραφική, απεικονίζοντας σχεδόν αποκλειστικά θέματα από την Επανάσταση του 1821. Το 1844 έγινε δεκτός στην Ακαδημία του Μονάχου, λαμβάνοντας από την ίδια χρονιά και μέχρι το 1855 την υποτροφία της ελληνικής παροικίας της πόλης. Δάσκαλοι και φίλοι του υπήρξαν καλλιτέχνες του ρομαντισμού: ο Carl Wilhelm von Heideck (γνωστός ως Heidegger), ο Peter von Hess, ο Heinrich von Mayer κ.α.
Το 1855 συμμετείχε στην Διεθνή Έκθεση του Παρισιού με το έργο του Η Έξοδος του Μεσολογγίου. Τον πίνακα αυτόν, ο ίδιος ο Βρυζάκης τον αντέγραψε τουλάχιστον δύο φορές. Δύο από τους πρωτότυπους πίνακες καταστράφηκαν στην πυρκαγιά του Μεσολογγίου το 1929. Το τρίτο πρωτότυπο διασώζεται στην Εθνική Πινακοθήκη, αλλά ο ίδιος πίνακας κυκλοφόρησε και σε λιθογραφίες ήδη από το 1856.
Κατά την τριετία 1861–1863, αγιογράφησε την ελληνική εκκλησία του Ευαγγελισμού στο Μάντσεστερ της Αγγλίας. Το 1867 πήρε μέρος στην έκθεση του Del Vecchio στην Λειψία με τους πίνακες Η Έξοδος του Μεσολογγίου, Γιωργάκης Ολύμπιος, Ο Λόρδος Βύρωνας στο Μεσολόγγι και Ο Όρκος της Αγίας Λαύρας.
Πέθανε στο Μόναχο το 1878 και κηδεύτηκε στο Α΄ Νεκροταφείο της πόλης. Με την διαθήκη του, άφησε κληρονομιά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όλα τα έργα του ατελιέ του και 760 μάρκα για την επισκευή της ελληνικής εκκλησίας του Σωτήρος Salvatorkirche του Μονάχου. Στην εποχή τους, τα έργα του είχαν μεγάλη απήχηση ως ζωντανές και πιστές αναπαραστάσεις της ελληνικής ιστορίας.
Πέθανε στο Μόναχο το 1878 και κηδεύτηκε στο Α΄ Νεκροταφείο της πόλης. Με την διαθήκη του, άφησε κληρονομιά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών όλα τα έργα του ατελιέ του και 760 μάρκα για την επισκευή της ελληνικής εκκλησίας του Σωτήρος Salvatorkirche του Μονάχου. Στην εποχή τους, τα έργα του είχαν μεγάλη απήχηση ως ζωντανές και πιστές αναπαραστάσεις της ελληνικής ιστορίας.
Μερικά μάλιστα από αυτά τα έργα έγιναν από νωρίς ευρύτερα γνωστά στο κοινό χάρη από λιθογραφίες και άλλου είδους αναπαραγωγές. Το ενδιαφέρον του ζωγράφου επικεντρώνεται στην ενδυμασία των ατόμων και το στήσιμο της σκηνής έτσι ώστε η θεατρικότητα των έργων του να έχει ως αποτέλεσμα να διακρίνεται με δυσκολία το αίσθημα στα πρόσωπα που απεικονίζει.
Οι κριτικοί αναφέρουν ότι προσεγγίζει τα θέματά του με την ματιά ενός ξένου, όμως — χωρίς καμία αμφιβολία — ο Βρυζάκης είναι ένας από τους κύριους θεμελιωτές της νεότερης (μεταβυζαντινής) ελληνικής ζωγραφικής.
Σάββατο 19 Μαρτίου 2016
Βίντεο #2 από την εσπερίδα διαλόγου για την παιδεία, 9/3/2016 (παρεμβάσεις από ΕΠΑΛ Λιβαδειάς)
Λαμπίδη Ευτυχία, Διευθύντρια 1ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Πελέκη Αργυρώ, εκπρόσωπος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
1ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Νικολάου Σπύρος, εκπρόσωπος 15-μελούς συμβουλίου
1ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς
Βίντεο #1 από την εσπερίδα διαλόγου για την παιδεία, 9/3/2016
Καράβα Ευαγγελία, Πρόεδρος ΣΕΠΕ Λιβαδειάς
Δαμιανίδης Χρήστος, συντονιστής, Πρόεδρος ΕΛΜΕ Βοιωτίας
Χαιρετισμός από τον κ. Θηβαίο Νικόλαο, βουλευτή Ν. Βοιωτίας
Χαιρετισμός από τον κ. Δημητρίου Χρήστο,
Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)